Muntlig redovisning.....

Usch, har muntlig redovisning imorgon. Hoppas det går bra!
Penicillinen funkar på mina utslag! Yeeyy! Dom håller på att torka ut så det ser för jävligt ut men bättre det än att jag knappt kan öppna ögat! Och det är så jävla stramt, känns som huden ska spricka bara jag ler.
Har precis beställt från H&M, blev ett par vita byxor och två klänningar som jag ska ha till alla studentfester som kommer. Kommer förhoppningsvis nästa vecka (då jag också ska sätta igång på alvar med att övningsköra)
Nu ska jag sätta mig och pussla med mamma och syster! Eiffeltornet på 1000 bitar, funderar på att rama in det för den är riktigt fin.....får tänka vidare!
--
--
Har förälskat mig i för många jeans shorts på senaste tiden!!!
Dessa kommer från GINA TRICOT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0