London Calling

Jag saknar London! Eller jag vill nog mest bara utomlands. Gärna till ett värmare ställe!
Men just nu får man nöja sig med regn och blåst, skulle tydligen bli storm ikväll också. Ska snart gå och tvätta håret, jag har inte haft balsam i det i en vecka och det märks. Det är helt tort så nu ska jag dränka det med balsam, tvätta det igår så behövs egentligen inte men jag ska till mormor och morfar ikväll så jag får väl se lite hyfsad ut.
Har skrivit lite smått till projektarbetet, bilderna är klara iallafall! Sen har jag engelska som också ska lämnas in och en svenska uppsatts. Men det kan jag lämna in när jag vill haha.
Nu blir det tv ett tag, ha det bra!
Jag på M&M-world i London förra året.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0