Let´s have some fun

Tjollahopp!
Jag har hittat så mycket fina kläder och skor som jag vill ha! Men jag är rent pank, har pengar så jag kan köpa presenter till min kille och till Elif sen är allt slut!
--
Skulle egentligen åkt hem idag men jag stannar här en dag till.
Jag vill verkligen flytta hit till min kille men jag känner att jag hade inte klarat det men samtidigt är jag här så mycket så det är nästan som att jag bor här redan. Jag tror jag hade saknat familjen för mycket, sen hade inte mina föräldrar blivit så glada. Får flytta fram och tillbaka som jag gör nu i ett år till iallfall!
--
Från de till något helt annat. Såg att H&M hade fått in lite nytt, i deras trend-collection. Gillar verkligen den collectionen, den är lite dyrare men där finns så mycket snyggt! H&Ms butik på gå gatan i Malmö har nog det bästa utbudet här omkring, hitta ett underbart vitt linne där igår som jag bara måste ha! Får köpa det nästa månad om det finns kvar.
Just nu känner jag att det är dags att införskaffa lite ballerina skor! Det är bra att skopunkten finns, kolla lite där idag och dom hade några par som man kunde tänka sig.
--
Här är iallafall två bilder på det nya från H&M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0