Back

Rätt bra dag i skolan, va på vetebröd denna veckan så det blev kanelbullar för hela slanten! Sen hade vi franskt besök. Det var någon skolan som var på studiebesök för att se hur vi jobba. Vår lärare skulle försöka prata engelska och det var ju mer svengelska! haha
När han jobba på Espresso House så sa deras chef att dom skulle göra cinnamonrolls och då sa han "Så häftigt, cinnamonrolls, shit så coolt" haha det är ju kanelbullar! Bara ett exempel på hur dålig engelska han har!
-
Sen efter lunchen när vi hade käkat och skulle gå och byta om så gick jag och Elif in i Tobias omklädningsrum (han är ensam kille så han har ett eget omklädningsrum) för att skrämma han! Jag gömde mig i skåpet bredvid hans och när jag hoppa fram så blev han så rädd att han ramla ner på golvet! HAHA Jag kissa fan nästan på mig och Elif dog av skatt men Tobias blev skit sur så han prata inte med oss resten av dagen!
Men han kommer vara glad imorgon! - vi känner vår lilla Tobias!
-
Nu ska jag ringa min kära man och höra vad han ville ha till lördag, kram!!
-
Linnen från Nelly.com Älskar dessa ryggar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0